HTML

Düsseldorfi tapasztalatok

Friss topikok

  • Hamoredow: @gyverebes: Szia Gyuri, mikor jöttök erre? (2012.09.11. 15:29) Bevezető
  • Hamoredow: Szia, István, gyertek, csak szólj előtte, hogy a sört behűthessem! Péter (2012.09.11. 15:28) Jöttam-láttam-beköltöztem
  • sylvamag: Péter! Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programj... (2012.09.02. 12:41) Ügyek

Címkék

22 jul - 23 feb

2023.02.03. 19:11 Hamoredow

Már megint rég írtam, úgyhogy a szokásos módon összefoglalom az eseményeket:

  • Tavasszal Linzben tartottam szédert, majd Pesten voltunk egy pár napot. A József Attila lakótelepen laktunk, gyerekkori élményeim előjöttek, hiszem ott nőttem fel.
  • Betöltöttem az ötvenet :-)
  • Magyarországról hoztunk magunknak COVID-ot, hála az Égnek Erzsinek és nekem is enyhe tüneteink voltak.
  • Az iskolákban szinte minden a régi rend szerint megy, együtt játszhatnak a gyerekek.
  • A tanév végén Eszter elvitt egy Toten Hosen koncertre. (Na jó, fordítva)
  • Nonó szépen teljesített.
  • 5 napot voltunk Noémival az Északi-Tengernél, nagyon jó volt, tiszta pihenés.
  • A 3 hét alatt, amig Erzsi dolgozott, addig én dolgoztam a hatodikos hittankönyvön, az iskolában elintéztem egy és mást.
  • Eszterrel folyamatos a kapcsolatunk, naponta beszélünk, hetente találkozunk. Úgy döntött, hogy szakképzésben folyatja tovább, most keresi a lehetőségeket.
  • Holnap indulunk Magyarországra, de sajnos aug 3-án már jelenésem van itt.
  • Kicsit sok a kérdőjel a következő tanévvel kapcsolatban (kiket tanítok, hány órában), de majd kialakul.

Frissítés - augusztus 7.

  • nagyon jól sikerült a nyaralásunk
  • a szabadságnak vége, én mér szerda óta dolgozom
  • továbbra is 5 osztályt fogok tanítani

Frissítés 2 - október 9

  • elindult a tanév, már az őszi szünetben vagyunk
  • az iskolában sok a  tennivaló
  • Nagyünnepek megint Linzben

Frissítés 3: 2023 február 3 (a blogmotor sztrájkolt)

  • húzós november és deceber
  • újra Chanukka-ünnepség soksok vendéggel
  • téli szünetben elutaztunk Mainzba és Wiesbadenbe
  • Nono jövöre (reméljük) gimnáziumba megy

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamoredow.blog.hu/api/trackback/id/tr1217950176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása