HTML

Düsseldorfi tapasztalatok

Friss topikok

  • Hamoredow: @gyverebes: Szia Gyuri, mikor jöttök erre? (2012.09.11. 15:29) Bevezető
  • Hamoredow: Szia, István, gyertek, csak szólj előtte, hogy a sört behűthessem! Péter (2012.09.11. 15:28) Jöttam-láttam-beköltöztem
  • sylvamag: Péter! Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programj... (2012.09.02. 12:41) Ügyek

Címkék

Ügyek

2012.08.29. 16:32 Hamoredow

Tegnap (28-a) ügyintézős nap volt:

Bejelentkeztem. Itt nincs lakcímkártya, viszont ezentúl a bürokrácia tudja, hogy vagyok.

Miután ez megvolt: Krankenkasse, azaz betegbiztosító - most már biztosítva vagyok.

Délután megrendeltem a netet az új lakásba.

Telóm viszont még mindig nincs, tehát a bútorszállítókat nem tudom hívni, illetve ők nem tudnak engem, meg a Stadtwerkébe (gáz, villany) nem tudok online regisztrálni, mert kell nekik a telefonszám.

Még ezen a héten megkötöm a felelősség és a lakásbiztosítást is.

Holnap este szülői (este 7-kor kezdődik, az általam tanított osztályokba illik beköszönni.

 A lakásban tegnap fent voltam, a festés folyamatban van.

Holnap megyek TV-t venni.

Pénteken meg várom a bútort. Remélem, TV- tudok majd nézni.

Ma, 30-án sem unatkoztam.

Meglett a telefon, jeeeee!

Bementem a kifestett lakásba.

Vettem TV-t.

Most megkötöttem a biztosítást (lakás és felelősség).

Bejelentkeztem a Közüzemi szolgáltatónál.

Közben azért tanítok is.

Holnap jön a bútor, 14 és 21 óra között. Grrr.....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hamoredow.blog.hu/api/trackback/id/tr814739863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sylvamag 2012.09.02. 12:41:22

Péter!
Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programját is, ez első osztályos program vagy? Ha az ottani oviban is tudsz majd tapasztalatokra szert tenni, engem az is nagyon érdekelne.
Sylvia
süti beállítások módosítása