HTML

Düsseldorfi tapasztalatok

Friss topikok

  • Hamoredow: @gyverebes: Szia Gyuri, mikor jöttök erre? (2012.09.11. 15:29) Bevezető
  • Hamoredow: Szia, István, gyertek, csak szólj előtte, hogy a sört behűthessem! Péter (2012.09.11. 15:28) Jöttam-láttam-beköltöztem
  • sylvamag: Péter! Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programj... (2012.09.02. 12:41) Ügyek

Címkék

2019 Február

2019.02.04. 21:27 Hamoredow

2019 Február

  • a táli szünetben, mint korábban írtam, Frankfurton át mentünk Pestre. A frankfurti reptér nagyon nagy, de jól átlátható, a parkolási rendszer meg nagyon logikus. Nem tudom, megyünk-e így még, de annyira nem volt rossz (azért este 10 után még 2 óra vezetés nem hiányzott …)
  • a Pesten töltött idő igen intenzív volt, mint mindig. Szilveszterkor már itt voltunk Düsseldorfban.
  • Január közepén két és fél napig voltam Londonban. Nagyon tömény továbbképzésen vettem részt, ami arról szólt, hogy milyen programok és alkalmazások segít(het)ik a tanárt az oktatásban. Már én is használom időnként ezeket az „eszközéket”. Az a helyzet, hogy ezek használatához stabil technikai háttér kell (Ipad, wifi, stb.), és az iskolában most állítja be ezeket egy szakember. kb 2 éve vannak Ipadek, de pl-. senki sem tudja, mi az Apple Store jelszava. No comment. Talán mostantól….  A mi helyzetünk még mindig kiváló, sok iskolában nincs wifi, és számítógép sem nagyon.
  • megvolt a hivatalos megbeszélés a vizsgáztatóimmal, június 18-án lesz a vizsga, május 2-tól megyek hospitálni a Louisen Gymnasiumba. Túlzás lenne azt állítani, hogy az igazgatóm tapsikol az örömtől… csak tanulni ne kellene… könyvtárazom, gyűjtöm az anyagokat, és remélem, kapok némi támpontot, hogy mik a súlypontok.
  • Vettünk nekem egy új korit, a régi nyomta a lábamat. Ha tudunk, minden hét végén elmegyünk korizni.
  • Noémi Bat Micvája június 20-án lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamoredow.blog.hu/api/trackback/id/tr5714608484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása