HTML

Düsseldorfi tapasztalatok

Friss topikok

  • Hamoredow: @gyverebes: Szia Gyuri, mikor jöttök erre? (2012.09.11. 15:29) Bevezető
  • Hamoredow: Szia, István, gyertek, csak szólj előtte, hogy a sört behűthessem! Péter (2012.09.11. 15:28) Jöttam-láttam-beköltöztem
  • sylvamag: Péter! Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programj... (2012.09.02. 12:41) Ügyek

Címkék

2021 November

2021.11.16. 21:55 Hamoredow

2021 November

Idén ősszel sem unatkoztunk.

  • A tanév rendben elkezdődött, persze a Corona árnyékában. Eszter megkapta a második oltást, majd Noémi is mindkettőt.
  • Új rabbibnk van, aki a régi: Ran Vernikovsky, amikor idejöttem, itt dolgozott. Aztán elment, most meg visszajött.
  • Noémi új iskolája, jó, alakulnak a dolgok.
  • Eszter a második évet végzi, sok feladata van.
  • Erzsi egyre biztosabb az munkahelyén, de még érik meglepetések néha.
  • Én nekem megint 5 osztályom van, és folytatom a koordinációt, nagyobb akadályok nélkül (eddig).
  • A Nagyünnepeken megint Linzben voltam. Ros Hasanakor sztrájkolt a német vasút, ezért autóval mentem. Azóta nem bírja a német vasút visszatéríteni a jegy árát. Jom Kippurra vonattal mentem, 5 óra késés, felsővezeték-szakadás miatt. Visszafele csak 40 percet késett….
  • COVID helyzet: heti kétszer teszteljük az iskolában a gyerekeket, és magunkat is. Hála az Égnek, egyhangóak az eredményeim, mind negatív. Ha egy gyerek pozitív, az asztalszomszédai is karanténba kerülnek, ahonnan 5 nap után jöhetnek ki. Ezalatt online oktatást kapnak.
  • Múlt héten megkaptuk az állampolgárságot’ Juhuuuu, azaz jawoooohl!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamoredow.blog.hu/api/trackback/id/tr616757288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása