HTML

Düsseldorfi tapasztalatok

Friss topikok

  • Hamoredow: @gyverebes: Szia Gyuri, mikor jöttök erre? (2012.09.11. 15:29) Bevezető
  • Hamoredow: Szia, István, gyertek, csak szólj előtte, hogy a sört behűthessem! Péter (2012.09.11. 15:28) Jöttam-láttam-beköltöztem
  • sylvamag: Péter! Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programj... (2012.09.02. 12:41) Ügyek

Címkék

2019 április

2019.04.14. 21:47 Hamoredow

2019 április

  • Márciusban kaptam az angolos és ea töris vizsgáztatótól egy-egy olvasmánylistát. Azóta hetente több napot könyvtárazással és tanulással töltök. Nosztalgia, visszajönnek a főiskolás-egyetemi élmények. Mondjuk az OSZK olvasótermében csend volt, itt ez nem mondható el. A főkönyvtár az inkább találkozóhely. Középiskolások ott tanulnak, korrepetálás folyik, stb.
  • Megszerveztem a helyettesítésemet a 7 hetes hospitálás, nem volt egyszerű …. Kochan Rabbi veszi át az óráim egy részét, illetve a héberes kollégáim.
  • A hospitálás alatt, mivel nem minden órámat tudtam eladni, maradok az iskolában is, és így a koordinálást is folytatni tudom.
  • Megvolt a Purim, és az iskolai Peszach. Volt munka mindegyikkel, de szerintem jól sikerültek, Mások szerint is.
  • Szervezzük Noémi Bat Micváját, meghívók kész vannak, jönnek a visszajelzések is, a program is alakul.
  • Kaptam egy új bicajt, az előző több, mint 3 évig szolgált. Erzsinek is vettünk egy újat.
  • Most két hét szünet. 3 nap tanulás/könyvtárazás, majd készülődés. Első széder Linzben, második Pesten.
  • Eszter két hetes gyakorlaton volt a Junges Schaulspielhausban. Ez a városi színház része, gyerkeknek és fiataloknak játszanak darabokat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamoredow.blog.hu/api/trackback/id/tr1714764328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása