HTML

Düsseldorfi tapasztalatok

Friss topikok

  • Hamoredow: @gyverebes: Szia Gyuri, mikor jöttök erre? (2012.09.11. 15:29) Bevezető
  • Hamoredow: Szia, István, gyertek, csak szólj előtte, hogy a sört behűthessem! Péter (2012.09.11. 15:28) Jöttam-láttam-beköltöztem
  • sylvamag: Péter! Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programj... (2012.09.02. 12:41) Ügyek

Címkék

2019 június

2019.06.23. 19:44 Hamoredow

2019 június

  • Megvolt a hét hetes hospitálás a Luisen Gimnáziumban, ami alatt nagyon sokat tanultam. A végén a vizsga csak félig volt sikeres, az elmélet meglett, a tanítás nem volt a t. bizottságnak megfelelő. Az a helyzet, hogy azok olyan órákat képzelnek el, amit a világon senki nem tart. Lehet, hogy én régen végeztem, illetve a világ megváltozott, de az általam látott órák nem sokban különböztek azoktól, amiket én tartottam korábban. De a vizsgán színház kell és action. Decemberben folyt.köv.
  • Megvolt Noémi Bat Micvája. Egy nappal előtte nem ment a klíma a hitközségen, idegbajt kaptunk. Majd valaki bekapcsolt(att)a. Előkészületek rendben lementek. Este várjuk a bátyámékat: otthagyta őket a gép Pesten... végül másnap reggel jöttek. A buli remekül sikerült, több, mint 120 vendéggel. Kaja tökéletes, program kiváló, nagyon jól éreztük magunkat, és a vendégek is. Balla Zsolt rabbi barátunk Lipcséből is eljött, és énekelt is. Libabőr a köbön. A bátyám és a két gyerek máig (vasárnap) maradtak.
  • Még 3 hét van a tanévből. Az előrejelzés szerint jövő héten 40 fok lesz… Az iskolák délben hazaküld(het)ik a gyerekeket.
  • A jövő tanév egy kicsit zavaros. Egy osztállyal több lesz. Az igazgatóm azt mondta, hogy több feladatot akar nekem adni. Nem baj, főleg ha a Relischuleből kiszállhatok…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamoredow.blog.hu/api/trackback/id/tr6314908176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása