HTML

Düsseldorfi tapasztalatok

Friss topikok

  • Hamoredow: @gyverebes: Szia Gyuri, mikor jöttök erre? (2012.09.11. 15:29) Bevezető
  • Hamoredow: Szia, István, gyertek, csak szólj előtte, hogy a sört behűthessem! Péter (2012.09.11. 15:28) Jöttam-láttam-beköltöztem
  • sylvamag: Péter! Nagy élvezettel olvasom alapos és részletes bejegyzéseidet.például a Sabat iskolai programj... (2012.09.02. 12:41) Ügyek

Címkék

2017.1.

2017.01.08. 21:25 Hamoredow

Január 8

  • BUÉK

December

  • a hagyományoknak megfelelően megint Mikulás voltam egy magyar társaságnál. Eszter volt a segédem (Krampika), Noémi inkább kihagyta. Kellemes volt.
  • december elég húzós volt. Hanukára készültünk, úgy, hogy maga az ünnep a szünetre esett. Utolsó héten volt a nagy ünnepély, ahol nekem egy osztályra kellett figyelnem, na meg a technikára. Azért az sokat elmond a kollégáim szám.tech. tudásáról, hogy egy fényképalbum összeállítása, egy youtube video letöltése és 5 zeneszám kiírása egy CD-re számukra megoldhatatlan feladat :-)
  • Tamara decembertől nem tanít az általános iskolában. Ahelyett, hogy megkérdezték volna Jonathant és engem, hogy meg tudjuk-e oldani azt a két osztályt, áthoztak nevelőnek (Erzieherin) egy óvónőt, akinek van valami papírja, hogy taníthat vallást, és ő megkapta a két elsőt. Hmmm. Valakinek biztos így jó.
  • Noémi gimnáziumi ajánlást kapott. Nahát :-) Megy a zsidó gimibe. Voltunk nyílt napon, ahol beszélgettem ismerős szülőkkel. Majd őket külön is elvitték bemutató oktatásra.
  • Voltam külön is a gimiben. Herr Bock, az igazgató szerint a Mecklenburg-Vorpommern-i tanítási engedélyem jó ide is, csak át kell futtatni egy adminisztratív meneten. Azóta hetente keresem, hogy megtudták-e, melyik főbácsit kell keresni a Bezirksregierungban.
  • Wozasek úr, a linzi hitközség elnöke októberben elhunyt. Z”L. Amerikában temették el, és a hitközség január 19-re szervez egy megemlékezést. Az a megtiszteltetés ért, hogy én vezetem az istentiszteletet. Ez mind jó, de több kört kellett futnom, hogy az iskola elengedjen. Helyettesítés, szervezés. Megértem, mert tanítás idő, megy egyebek, de érdekes módon mások elég könnyen elszaladhatnak 1-2 napra ide-oda….
  • dec 23 és 31 között Pesten voltunk. Főként családi programok, néhány baráti találkozó és egy kis hivatalos ügyintézés. Vicces volt abban a lakásban lakni, ami korábban a miénk volt. Dani, nagyon köszönjük! Misi, neked meg a wifi-használatot! Repültünk, ott meg apósom autóját használtuk. Ferenc, nagyon köszönjük!
  • Az első osztályom 10. érettségi találkozója is a szünteben volt. Jó volt őket látni!

Január

  • 31-én vissza, délután alvás, este utolsó Chanukka gyertyagyújtás, majd utána Lugosi Tündiéknél buli. Kellemes-beszélgetős változat. Éjféltől kb fél óra tűzijáték, csimmbummcirkusz. Nagyon hangos. Majd egytől alvás.
  • Január első hetében Erzsi már dolgozott, a gyerekekkel nekünk még szünet volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hamoredow.blog.hu/api/trackback/id/tr2112110375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása